ungdomen nu för tiden

Barn är väldigt groteska.... Iallafall dagens barn. Jag kommer ihåg när jag var liten och lekte med lego, då hade man affärer, hus, kanske nån tjuv och lite sånt, men idag... 5 barn byggde med lego idag och av dom var 3 mördare och 1 var alkoholist.
Liksom konversationen vid lego-bordet:

Nån: Är du också en mördare?

Nån annan: Nej, men jag gillar att bli full ibland. Har du lite vin? *helt seriös röst*

En av mördarna var ganska pank, kanske inte så bra att jag sa att han kunde bli lönnmördare och döda för pengar.....? Jag menar, är det dåligt föredöme hehe....?





Jag skulle hitta någon cool bild på lego och hittade dessa.
Han som gjort dom heter Nathan Sawaya och han var advokat i New York.
Han sa upp sig från sitt jobb för att kunna bygga lego-skulpturer på heltid.
Helt rätt enligt mig. GRYM KILLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0