ticnet.bajs

ALLLTSÅ. Ticnet.se kan suga. Bajs. Så äckligt kanske ni frågar er? Ja svarar jag då. Så äckligt.

Jag har bokat biljetter till storsjöyran (WOOOOOAH!!!) till mig, Malin, Paula och Louise. Allting är betalat och jag har fått ett bekräftelsemail där det står att mina biljetter ska skickas i separat mail. Det var mer än två veckor sedan. Har jag fått ett separat mail med biljetter i? NEJ. Jag går in på deras hemsida för det står att man ska kunna ladda ner biljetterna därifrån. Går det? NEJ. Jag trycker på "Kontakta oss" för att kunna ringa eller maila dom. Står det något telefon-nummer eller mail-adress? NEJ. Istället står det "svar på våra vanligaste frågor". Well guess what? SUG. Jag får åka ner på stan istället och gå till UNT eller Musikens hus, där ska man kunna hämta ut biljetter, dock är det inte öppet på helger (iallafall inte unt) och jag jobbar ju på vardagar så hur ska jag hinna det? Kan någon av mina vänner som ska åka mer på festivalen (nämnda ovan) gå förbi och prata med dom om ni får bokningsnumret av mig?

Alla andra som läser som inte är nämnda ovan kan bara le och se snälla ut :)

Såhär såg det ut på Peace&Love 2007.
Ticnet får akta sig så jag inte byter ut pinnarna mot riktiga saker.....
Okej, mordisk tjej. Jag är less och irriterad bara. Puss ändå.

(jättemogen rubrik, jag vet. Men lite kul iallafall hihiihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0