the small minds

Idag var barnen kaos. Dom skrek, mosade en död näbbmus med en pinne (EUUUW, VIDER!!),

gick runt och pruttade och lekte med fjädrar överallt. Trots det kan man inte låta bli att gilla dom. Dom gjorde en föreställning på gungorna, dom pyntade jättefina påsk-kort (varav tre av dom var till mig), dom hade en mode-visning med fjädrar i håret och dom städade faktiskt tillslut efter mycket om och men. Trots att man blir trött som en galen gnu av dom är dom ändå otroligt gulliga och söta och dom slutar aldrig riktigt förvåna en, på både gott och ont egentligen... Men cred till dom små sötnosarna!


Jag tänker att jag inte var så jobbig när jag var liten.. men jag vet inte..
när man tänker efter så... jo.... antagligen....


Kommentarer
sjakdsa

2010-03-30, 23:03:50
URL: http://dancedarling.blogg.se/
sjakdsa

ALLTSÅ HAHAHHAHHAHHA DÖR AV BILDEN!!

2010-03-30, 23:04:19
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0