suck.

Ibland ogillar jag Sverige så sjukt mycket. Vi kan inte rösta

plus att vi är så himla mesiga. Det var så nära att ett litet speciellt

bidrag vann iallafall, men nej. Vi skickar en lugn låt som ingen kommer

ihåg iår igen. Suck. Jag röstade två gånger på Salem Al Fakir så jag får

faktiskt klaga. Och vara arg. Men jaja. Jag har sett en thriller så den

värsta ilskan har gått över nu. Louise, Ludwig och Paula åkte precis,

vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Hade tänkt föra över bilderna

men precis när jag satt i kameran dog batterierna och vet inte var

laddaren är. So that pretty much sucks. Aja, ska gå på upptäcksfärd

efter den nu! :) Återkommer snart! :o

Jaa, hon är jättegullig och sjunger bra och låten är ganska fin, men liksom.. kom igen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0