One night to speed up truth

På jobbet gräddade jag våfflor i 1½ timme och sedan dess har jag mått illa.
Kan vara grädden jag åt också, när ska jag lära mig att sluta äta laktos???

Majan och jag kom ner på stan först runt halv 6, utan lön. Hoppas jag får imorgon?
Skumt! Halva tiden gick åt till att tjafsa på Skopunkten angående storlekar på skorna
vi ville köpa. 38 var lagom för mig men för stora för henne och 37 var lagom för henne
men för små för mig och yada yada... Efter att ha gjort en kassörska väldigt obekväm med våran irriterade diskussion kompromissade vi, köpte en av varje och gick till Hemköp och köpte bullar och bröd. Vi hann inte med så himla mycket mer, Majan och hennes kompis Sofia skulle på träning och precis när jag skulle hem ringer Gabbi. Hon är på stan och har tråkigt så vi två chillar i Svava-gallerian ett tag med Festis för 12 spänn. Rena rånet ju!!
En sån där liten festis med sugrör ni vet? 4 kronor på Willys liksom..

Jag mår fortfarande illa, har ont i min höft och är på allmänt pissigt humör,
ser verkligen fram emot att få sova haha... Ska pigga upp mig med bloggar nu!

HAHAHHA! Gammal "cool" bild på mig och Majan... So tough......

Update: Lägger upp bilder på skorna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0