oh, i need some rubber

Åh, jag känner mig så snäll och glad idag hihi. Nyss hämtade jag t.ex. glass åt min sjuka lillebror. Dessutom åt jag glass själv så han inte skulle känna sig ensam med att vara tjock. Sen har jag erbjudit en stressad mamma att laga mat så hon får ta det lite lugnt innan kör-övningen och så har jag fått storsjöyran-biljetterna hem med posten idag, yeey!

Till råga på allt är våren verkligen på ingång! På morgonen när jag gick till jobbet var det massa is och snorhalt. När jag gick till jobbet igen sen var det inte fullt så halt men man var tvungen att gå på kanten av trottoaren pga för mycket vatten. Nu när jag kom hem behövde jag nästan inte gå på kanten alls utan det var mycket mer asfalt!
Åhhh, längtar tills man kan gå på en helt torr och ogrusig asfalt <3<3

Nej, idag är en bra dag trots att jag gick upp 3 timmar för tidigt och trots att mina skor är sjöblöta, jag måste verkligen investera i ett par gummi-stövlar....
På lördag ska jag till Rusta och leta tapet (oooh, ska visa vad jag tänkt snart!) och jag såg nu att dom har dom här stövlarna. Dom var ganska söta/tuffa ju plus att gummistövlar ska vara lite fulsnygga tycker jag. Maybe I should go for it....

Rusta, 169 :-

Dom här var också söta konstigt nog haha, men fanns inte min storlek,
men ni som har storlek 35 så kostar dom 99:- iallafall

Hahahha och dom här vet jag inte om dom var fula eller inte
och jag vet tyvärr inte var dom finns... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0