nostalgi ffs

Hahahaha ååh, när min kompis Louise läser det här kommer hon bokstavligt talat döda mig... Just nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar.. No harm in that kan man ju tycka men wait for it.. Jag lyssnar på.. Du var mitt allt. Alltså gammal hem-inspelad rap. Haha och det underbara (?) är att jag kan texten utantill, överbrukade den lite för sisådär 6-7 år sedan? (omg, massa år ju....!)
Det jag ville ha sagt. Kände för att reta upp Louise riktigt mycket tills vi ska träffas ikväll!



OOOOH, vänta! Hittade gamla bilder HAHAHHAHAHAH! Jag dööööööör!
Kvalitén är sämst men lika hilarious ändå! Eller det kanske gör det hela ännu bättre?
HAHAHHA hemskt är det iallafall!! :'D :'D

HAHAHAHHA!!! Vad är dealen med glasögonen och kepsen!?!?
Lovar att jag bara hade framför kameran!

KAXXXXXI! typ

Saaaad little fjortis-girl

Inövad pose, hell yeah?

*blickar-ut-mot-horisonten*


Kommentarer
hahaah

hahah omg <3

2010-03-30, 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0