my eyes will follow you

Det känns som om jag alltid är så trött när jag skriver här och nu är det inget undantag, vill helst av allt bara lägga mig ner och däcka. Varför jag inte gör det vet jag inte. Vill se Oscarsgalan men kommer ändå inte kunna göra det eftersom jag inte kan kolla på tv i mitt rum, bara på film, bajs. Kvällen har iallafall varit mycket trevlig (gammal tant...)! Efter jag, Majan och Kajsa brett mackor mosa vi ihop oss i soffor och halvsov medan kören repade i bakgrunden, mysigt! Kören var jättebra, dom försökte sjunga så våren skulle komma fram och jag tror det funkade, dom var så duktiga, klart våren lockas fram då! Efteråt stod vi i köket och serverade kaffe, te, mackor och kakor, alla var så trevliga och dom sa efteråt att vi skulle få varsin bio-check, det väntade jag mig verkligen inte, jättesnällt av dom!

Kajsa följde med oss hem i hopp om att vi skulle se tecknade Alice i underlandet men det blev inte riktigt av. Istället spenderades kvällen i köket där vi kokade spagetthi och Kajsa spelade gitarr och sjöng sina egna låtar. Den kvinnan är så sjukt duktig!! Jättecool röst, fina texter och vacker melodi, hon kommer gå långt I tell ya! :)

Dunno what's going on here man.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0