mallorca - barcelona

Jag tror helt ärligt att mitt huvud försöker döda mig. Det har blivit less på mitt schitzo- och osammanhängande talk. Jag ska väl bättra mig, men tycker det är ganska taskigt att försöka pressa ihop min hjärna och smärta min käke bara för det... Dålig stil head!

Det som har lindrat mitt huvud denna kväll har varit Mallorca - Barcelona. Sjukt hur mycket en fotbollsmatch kan rädda en kväll, and I love it. 0-1 och jag missade målet för mamma och pappa tvingade mig att zappa över till Körslaget precis innan. Morr...... Bytte dock tillbaka i tid till Zlatans rygg-nedtagning haha, awesomeness!

Åhhh, min katt gick precis på tangentbordet så sidan försvann! Eller okej... Där ljög jag.. Hon råkade ta bort ett ord jag skrivit och jag trodde man kunde ångra genom att trycka på Ctrl W men niet. Då försvann hela sidan (gjort det förut också, att jag inte lär mig...?). Tack och lov sparades allt i utkastet så ingen skada skedd men nu vet ni iallafall hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0