jag vägrar förkylning

Åh, på fredag är det utgång och jag börjar känna mig sjuk.
No way. Jag stenvägrar. Jag tänker lägga mig typ nu och
sova bort det sjuka. Så det så. In your face baciller!

Imorgon ska jag till Ungdomsmottagningen klockan 11,
jag ska fixa nya p-piller för ett år. Mina är inte slut än men
om jag köper nu innan jag fyller 20 behöver jag bara betala
100 hihi. Sen blir det jobb klockan 1, slutar klockan 4. Eller
jag kanske måste jobba en halvtimme mer eller nåt, får se.
Fick för mig att det var torsdag imorgon, skrev att jag skulle
på stan sen ba "näääej...". Inget stan imorgon alltså, utan på torsdag!
Istället kommer Russel till mig, vad vi hittar på återstår att se,
men antagligen ser vi nya HIMYM-avsnittet som kom ut igår♥


Update: För er som inte kopplade ska jag alltså lägga mig nu så godnatt! :)

Update igen: Hahahhahaha henrik skickade den här länken.
Ägd tjej. Stackarn alltså hahaha.....
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs449.snc3/25745_343683188442_725848442_3704238_4277041_n.jpg
(kopiera och klistra in, min dator är keff för tillfället...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0