it's woooooorking!

På Konsert och kongresshuset var dom jättesnälla och la inte på i örat på mig. Hon fick min mail och lösenord för att försöka hjälpa mig, lite pinsamt att ge ut lösenordet ni som vet vad jag har för nåt hehe (det är porr) (undrar hur många som provar det nu....?).. Nej men seriöst. Hon kunde inte hjälpa mig iallafall, hon kunde bara ge mig ticnet's nummer och där har jag avslutat samtalet efter 20 min. Måste skynda mig att skriva klart nu, det tog längre tid än ad jag trodde och jag börjar snart men så här ligger det till iallafall:

Det var nåt fel på bokningen och hon skulle fråga en kollega om hjälp. Om jag inte fått ett mail idag med biljetterna så kommer dom skicka dom via post istället och då bör jag få dom i början av nästa vecka. BRA. Nu var det avklarat! SKÖÖÖNT. Nu är mina festival-kompisar skyldiga mig varsin öl där på yran höhö. Nej. Skoja. Hehe. Eller...?

Gooooo me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0