I probably wouldn’t if I could

Här hemma märks det när vi är trötta och irriterade. Majan har velat gå till Gottsunda och fick mig att bli sugen på ostbågar (eller okej, jag tänkte att jag kunde köpa ostbågar när jag följde med henne dit) men sen behövde hon inte gå dit längre och jag ville inte gå dit bara för att köpa ostbågar så det sket sig.... Istället ville hon kolla på film med mig och konversationerna har varit typ såhär:

Majan: Kom nu och kolla på Alice i underlandet

Jag: Jag vill inte... Du är irriterande.....

Majan: Jo, kom nu!

Jag: Nej! Jag blev ju sugen på ostbågar nu..

Majan: Men vi kan gå och köpa!

Jag: Nej, jag vill inte.... Gå nu!

Majan: Nej, kolla på film med mig

Detta har upprepats lite. Hon följde precis efter mig ner till datorn fastän jag sa åt henne att gå (hon fattar inte vinken....). Då sa hon att hon istället skulle stå där och slå mig på armen vilket hon gjorde. Jag försökte rulla en stol på henne och det hela slutade med att hon råkade hoppa in med rumpan i byrån bakom sig (HAHAHAHHAHA) och satte sig för att kolla sin facebook. Som ni ser är vi väldigt kärleksfulla och jag ska nu gå och kolla på Alice i underlandet ändå, den tecknade versionen.

En hiss for sis
(HAHAHA skoja med nördiga uttrycket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0