helomvändning av kväll

När jag äntligen hittat rätt klädesplagg och sminkat klart mig fastnade vi i soffan
framför facebook med varsitt glas sövandes-vin. När Kent kom upp på Spotify
var segheten ett faktum och vi orkade endast ta oss så pass långt som till OK
några minuter från mig för att inhandla chips och ostbågar. Hem till mig igen,
krångla oss ur våra obekväma klänningar och byta om till nåt skönare, koppla
in VHS:en och titta på Janne Långben the movie. Fortfarande lika bra..
Efter filmen åkte Kent fram igen och det blev en himlans härlig power-nap
skavfötters i soffan med benen huller om buller.
Min höft painar as hell men it was soo worth it...
Gabbi har precis åkt, stackarn, ut i kylan...

Det blidde däck liksom. Bara sådär..

Kommentarer
- Paula

hahhahhaha sötnötar!

2010-03-27, 11:43:51
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0