en bajs-historia

Idag när jag stängde på jobbet skulle jag bara kontrollera toaletterna så det inte var nåt äckligt där och guess what? Det var det. I tjejernas toalett flöt det runt en stor bajskorv, USCH. Jag sa "euuw" några gånger och spolade sedan. Precis när jag skulle fälla ner locket kollade jag ner igen och såg att den låg kvar. Wtf liksom??? Så jag spolade igen. Och igen. Den låg fortfarande kvar. Jag började få lite smått panik och ringde Russel, väntade i 5 minuter och spolade sedan igen. Tack och lov försvann den då, vad hade jag gjort annars liksom???? Vill inte ens tänka tanken.....

Såhär kände jag då typ...


Kommentarer
elsa

hahahahahaha bajskorven haha aaw

2010-03-13, 15:46:26
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0