ego-boost right in your face, biatch

Jag och Russel såg det senaste avsnittet av HIMYM igår. Jag ska inte avslöja någonting nu, men jag ska bara berätta om själva temat. Det var om folk som varit hookade på en och som man själv varit hooked på. Alltså nån som varit kär i en men som man inte känt samma sak för själv, men ändå velat ha kvar och tvärtom. Vi satt efteråt och tänkte igenom vilka erfarenheter vi haft inom det där och jag kom i stort sett bara på folk som varit hooked på mig och ja, det där låter jättebitchigt haha, I heard it myself, men det var ju så. Och jag vet inte, man vill ju ha kvar dom som en ego-boost för sig själv samtidigt som det är riktigt taskigt, men man vet ju oftast inte hur kära dom är. Jag är en sån som gillar när folk gillar mig tills dom blir för jobbiga, då blir jag osocial, tills dom börjar bli osociala själva och slutar skriva, då blir jag social igen och vill få dom att gilla mig igen. Hur själviskt är inte det? Men samtidigt så finns det såna för i stort sett alla människor så jag är inte ensam om att vara taskig, det vet jag. Någon som vill sharea lite erfarenheter hehe och bevisa min grej att jag inte varit ensam om att vara taskig? Snälla heehehe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0