come away with me

En timme och en planerad ihop-flyttning i höst senare.
Skype är tokbra, trots att det hackar. Hur coolt att kunna
snacka bara sådär trots att hon befinner sig i ett vårigt Madrid?
Jag har blivit så himla sugen på att flytta utomlands själv nu.
Om inte det blir av ska vi iallafall försöka flytta hemifrån tillsammans
och leva loppan i vår studentstad Uppsala.

Efter jobbet försvann jag iväg på fika, hann ringa ett samtal och få i mig
en apelsin innan jag skyndade mig iväg till bussen. Som jag missa. Helt onödigt.
Fika blev det iallafall på Café Årummet med Malin, Paula och Louise,
himla mysigt! En älskad brownie fick jag i mig också, gooott!
Bilder kommer upp när jag sitter vid andra datorn, sitter
vid min bärbara nu och den blir så seg men jag lägger
upp dom när jag har ätit, pappa smsade för en timme
sen att maten var klar (dagens teknik, går överstyr hehe?)

Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0