but i hate sleeping alone

Nu har jag sökt jobb för första gången på lääänge. Blev mest servitris-jobb att ha inför sommaren, vore kul att få!Ska iväg till jobbet nu, hann inte göra så mycket annat vid datorn. Ikväll blir det filmkväll hos Louise, mysigt!

Btw så drömde jag att jag och min storebror skulle försöka döda Voldemort. Voldemort var en kille och en tjej som hade en tiger. Lite skumt perhaps, men jag fick nyfunnen respekt för Harry Potter när jag vaknade. Inte varit rädd för Voldemort innan, men efter att ha mött min Voldemort i drömmen kan jag bara tänka mig hur han måste ha känt. Hujeda!

Här är en av killarna som spelar Voldemort.
 Scary huh?


Kommentarer
r

hahaha :D

2010-03-08, 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0