bra första intryck

Nu har jag precis kommit från Vårdcentralen, hem till en sovandes Russel.
Vår nya husläkare är jättegullig, himla snäll! Dock kanske vi fick en lite
konstig start då jag var tvungen att ta av mig byxorna vilket jag inte räknat
med, så där får jag stå i mina spetstrosor á la string, kanske inte så passande..?
Och till råga på allt.. Ni vet Jalla Jalla? När han killen ska ta reda på varför
han inte får upp sin *visslar*. Då får han ju göra massa konstiga saker, det
kändes lite så för mig också... Eller okej, jag fick typ stå på ett ben, bend over,
ligga på rygg medan hon drog i mina ben och så, så inte riktigt lika konstigt, jag
slapp kasta runt pungkulor iallafall... Hon visste inte vad det kunde vara, men
det kan bero på att jag har överrörliga leder så jag ska iallafall få en kallelse
till sjukgymnasten, då ska jag vara beredd med bättre trosor.. Hoppas det är en tjej??
Innan jag gick tömde dom mig på lite blod också, nålar i huden är ju faktiskt läskigt...

Jag är pigg som en ko och orkar inte lägga mig i sängen igen så ska kika runt här, brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0