As I'm watching you walk away

Haha jag insåg precis en ganska sjuk sak när jag stod och borstade tänderna. Ibland glömmer jag bort att andas... Det låter så himla knäppt, jag vet, men t.ex. när jag stod där med en tandborste i munnen kom mitt hår i ansiktet och det kliade tokmycket. Först när jag kliat klart insåg jag att jag inte hade andats in igen och fick ont i hjärtat/lungorna och det värsta är att jag kommit på mig själv med det här flera gånger förut.
Liksom hur kan man glömma bort att andas in igen??

 

Jag låter otroligt dum just nu, men det har ingenting med smarthet att göra, bara nån konstig grej jag råkat börja göra. Jobbig ovana kan man verkligen säga hehe. Nej men nu ska jag andas in igen och gå till jobbet.


See ya pal!

// Chandlers roomie när Joey flyttar ut som är psych


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0