arsenal - barcelona

Sista-minuten-shopping fram till klockan 7 (blev inget för mig) för att
avrunda det hela med sötsaker på Café Årummet. Jättemysigt och
samtalen varvades mellan min 20-årsdag och alla drink-kvällar vi
kan ha då och våldtäkt och misshandel. Lagom varierande sådär.

Kom hem precis i tid till avspark 20:45, Arsenal - Barcelona.
Försöka leta upp rätt program på datorn att se matchen på
(cuuuuurse att vi inte har Viasat sport...)

medan CSI spelar på tv:n i bakgrunden. Jag nöjde
mig med kass kvalité och kinesiska kommentatorer.

Tyvärr hängde jag inte med så mycket i matchen, eller i CSI.
Dumt att kolla på två saker samtdigt, slutar bara att man gör
båda halvdant... Jag hängde dock med så mycket att jag kan
säga att det känns himlans surt att Arsenal fick straff i 85:e
minuten. Visst, den var förtjänad, men himla onödigt. Att
det blev kvittering så sent och efter Barcelonas överlägnsa
boll-innehav kind of sucks men ser fram emot nästa vecka!
Ny match och nya tag! Och btw känns det så himla skönt att
Zlatan är back i form igen! Båda målen av honom, nihiice.

Edit:
Hmm, kanske borde skriva att det blev 2-2,
men det framkommer om man läser noga.. Aja! 2-2!

Kommentarer
r

ARSEEEEEEENAAAAAAAAAL! :D

2010-03-31, 23:27:37
Anneli

STRYK SKA DU HA!!! :o

2010-03-31, 23:41:24
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0