alla himlens körer skulle vart för oss

Kvällen har spenderats med ostbågar, Henrik, Russel och Barcelona - Osasuna,
måste jag säga att det varit en bra kväll? Det har även varit mycket brottning
mellan mig och Russel, awesome tips om ni är trötta, irriterade och less.
Piggar upp as hell men ha ett kodord då ni måste sluta, annars kan
det gå illa hehe... Nu ska vi kolla på senaste HIMYM-avsnittet,
eller bara jag orkar, är toktrött och blir tidigt imorgon.

Klockan 9 ska jag vara på vårdcentralen för att äntligen
kolla upp min höft. I över ett år har jag haft ont i min höft/vänster
om min svanskota. När jag ligger på mage kan jag inte sätta mig upp vanligt
utan jag måste rulla runt som en annan flodhäst och hitta nån position jag kan ta upp
mig på. Ganska jobbigt kan jag säga er... Hoppas vår husläkare har något vettigt att säga!

Kommentarer
kikolina

Åh har du haft ont i höften? :O Hoppas det inte är Kristoffersson du ska ha.. <3

2010-03-25, 07:07:53
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0