midsommarbilder del ii

Bara för att Paula bad mig så slänger jag upp bilderna från igår redan nu!


Louise och jag cyklade till Erik och kom dit runt halv 5


Grillning vare ja!


- How do you know you're a pirate?
- You just arrrrghh!


Ba.... POOFFF!!!!


Louise, Paula, Kim under ölspelet


Abba!


Live-musik


Jag snodde Paulas plats, hon blev inte så glad hehe


My man!





Min cider matchade min klänning!



Christopher


Albin roade sig med egobilder


Ett stycke mosad Russel och jag


Lollo D


Vi begav oss vidare till Gamla Uppsala och Louise och jag var hurtiga nog att cykla!


Finn 3 fel!


Tog bara två bilder därifrån, ska sno när andra lägger upp men vad gjorde jag där?
Chillade på trappan, röjde järnet till The killers, spöade killar på fotboll och gungade. Nice helt enkelt!


Kommentarer
Mo

Re: Tack du :D



hahaha hmm jadu bara en sån random idé som poppade upp i min hjärna som jag tror på typ... du vet i tecknade serier när en person får en idé så kommer det en glödlampa. Så var det för mig :D

Men jag tror på dig i rött hår iaf! :D



Hehe min midsommar var sjukt underbar, nog bästa på länge. Vädret var ju perfekt hela dagen och kvällen.

Och lite äventyr hade jag o en kompis med där nere. Jag somnade senare på morgonen dagen efter vid typ 08.-- utomhus på dansgolvet under midsommarstången :D



Men skriver mer om allt sen när jag har fixat med bilder och annat jävelskap som är kvar :D

så se fram emot det (a)

2010-06-26, 20:53:50
URL: http://coupdetat.blogg.se/
Mo

haha oj helt seg i huvudet. Glömde fråga hur din var...

Så.. Hur var din midsommar då? :D

2010-06-26, 20:54:43
URL: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0