strandbilder

Åh, vilken härlig dag! Det började med jobb, vilket var lite smådrygt eftersom jag var lite sjuk, mycket trött och väldigt varm. Hade orakade ben och ingen bikini. Pga benen kunde jag inte ta av mig leggingsena heller. Visst, ni kanske tror att barn inte bryr sig, men tro mig, vissa av dom skulle kommentera, det är bara så dom är.

 

Halv två slutade jag jobbet och då kom Henrik och pappa och hämtade upp mig. Väl hemma sprang jag in i duschen och turbo-rakade mig men vi kom ändå iväg först en halvtimme senare. Nilssons liksom. Vi var rädda att vi inte skulle kunna bada, att det skulle vara för mycket moln men icket! Underbart att bada, hade glömt hur skönt det är! Jag, Henrik, Lovisa och Linnea låg på en flytbrygga mitt bland allt fågelbajs och skrattade åt dåliga skämt. Det är oftast dom som är bäst.

 

Vi satt på filtar och åt sallad och spelade kort sen. SOMMAR ♥


Linnea märker att jag tänker ta kort och börjar fixa håret. Och får glass i det. Lovely.
Sedan hotade hon mig och sa att jag inte fick skriva det på bloggen, då skulle hon hämnas.
Frågade hur men hon bara svamlade på ett icke särskilt läskigt sätt så here you go!
LINNEA FICK GLASS I HÅRET!!!






Linnea:
Har du tagit egobilder Henrik?
Henrik: Va? Nej?
Jag: Nej det har han inte, det var ju jag som tog det
Linnea: Men åååh, spela med
så... ehh.. ja... Henrik tog egobild!!!


Lovisas kort. Vi spelade Dam. I slutet upptäckte vi att vi körde med olika regler.
Lovisa och Linnea trodde att Kung och Dam var det lägsta och det bästa
medan jag och Henrik utgår från spelets namn (det heter Dam, inte Kung och Dam!)
så enligt oss förlorade Lovisa som var så kaxig och nöjd och slängde massa Ess


Kommentarer
mr K

HAHAHA åh the Nilssons vs the Fundells. <3

2010-06-23, 09:27:28
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0