upcoming videoblogg

Jag ska göra en videoblogg. Dock inte just nu, för nu sitter jag med turban runt huvudet i form av en handduk och är allmänt ful. Förstår inte hur vissa människor kan passa i det. T.ex. min kompis Gabbi. Då blev jag nästan lite arg. Att hon har så snyggt ansikte att hon kan ha en bild där hon har en handduk i håret som profilbild på fb. Men bara lite arg. Inte så mycket. Sidetracked. Det är därför jag inte gör någon videoblogg ikväll iallafall. Om jag skulle göra en skulle jag bara filma mina ben. Dom är nyrakade och fina just nu. Insåg att jag aldrig skulle orka raka dom imorgon bitti och det ryktas att det ska bli fint väder så lika bra att få det gjort. Så imorgon går jag och visar upp mina fina ben. Awesome!

Eh, justja. Videoblogg vare ja. Imorgon kväll eller på måndag. Pråmiz!
Då berättar jag mer detaljerat om min helg!

Bara för att Paula bara har ett ben på den här bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0