tjock och nöjd

Idag har jag ätit. Jag har ätit så sjukt mycket. Ville bara ha mer och blev aldrig mätt, så sjukt! Tog kort på allting bara för att kunna bevisa för er sen hur tjock jag varit
(like you needed the proof..)


Jag började med att äta frukost. Två frukostar faktiskt. Blev så hungrig innan jag drog så rostade mackor och åt på vägen till bussen. Vid stationen hittade jag en halv rem från igår som jag åt.


Framme i Stockholm köpte Paula frukost på Pressbyrån medan jag köpte bulle.


Väl framme på Gröna Lund åt vi pommes frittes


Paula och Louise drack Slush (?) och jag och Malin köpte varsin rem.
Här är vi tjocka och glada haha, sjukt nöjd på bilden!


Nachotallrik! Efter den här blev jag faktiskt mätt och fick inte i mig hela.
Typ aldrig hänt förr?


Fast sen blev jag och Paula sugna på sockervadd..


..och det hela avsutades med en Daim eftersom Louise vann en stor(!!!!)


Edit: Jag har typ bara skrivit det jag ätit nu. Dom andra åt också, varje gång jag gjorde det, bara så ni vet.. Och det var inte jag som tog intiativ till alla mat-pauser, pråmiz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0