sydafrika - mexiko

Sydafrika - Mexiko och jag var nervös. Ville inte att Sydafrika skulle faila eftersom inget värdlag för vm har förlorat sin öppningsmatch. Tack och lov gällde det för Sydafrika också. 1-1. Även om Mexiko var överlägsna, särskilt i första halvlek, så höll ändå Sydafrika måttet när dom väl kommit in i matchen och när den största nervositeten släppt. Särskilt utmärkte sig den här lilla godbiten. Tycker jag iallafall.


Steven Pienaar.
Skrev till min pojkvän att han var snygg. Jag fick inget svar på typ hela matchen, han skyllde på dåligt med batteri sen. Jo, pyttsan ;) Kanske inte bästa saken att skriva till pojkvännen men visste ingen annan som kollade på matchen och måste dela med mig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0