here we go again

Godmorgon! Eller har varit vaken sen strax innan 7 imorse och jobbat, men när jag slutade och kom hem tog jag en powernap på en halvtimme och nu ska jag iväg igen. Skulle inte banga på att få sova mer, men det är grillkväll, brännboll och övernattning med jobbet så I gotta do what I gotta do. Typ.

 

Ska bunkra upp med massa varma kläder, kallt ute! Kommer sova i tält, tror min rygg och nacke kommer vara döda imorgon men jaja! Tack och lov får jag skjuts dit, ska ha två sovsäckar, ett liggunderlag, en luftmadrass m.m med mig.

 

Jag kommer missa Nordkorea - Brasilien ikväll. Hade varit så himla kul att se! Och missade Holland - Danmark igår också, jäkla skit. Aja, får ta igen det och typ se repriser. Nu måste jag gå, ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0