gröna lund (!!!!!!!!)

Jag ska till Gröna lund imorgon. Ja, ni läste rätt. GRÖNA LUND!!!!!!!!!!! WOAAAH!!!!!

Gav vår kompis Louise det i present, att vi ska bjuda henne på Gröna Lund så here we go! Jag är astaggad, dock bara orolig att jag ska må illa av typ Extreme. Det skulle suga för jag älskar den. Men isåfall får jag åka Fritt Fall 20 gånger på raken igen, som jag och min storasyster Kicki gjorde förut. För att sedan ta en paus i en halvtimme och sen komma tillbaka och åka 20 gånger till. Dom vid fotona skrattade åt oss, men inte fick vi något gratis kort för det. Taskigt. Nej men nu ska jag sova, ska upp 9 imorgon och måste fortfarande skriva i min dagbok. Crap. Men ja. Gröna Lund som sagt och efter det, imorgon kväll antagligen, blir det bra uppdatering igen. Då kommer det upp bilder och filmer så hang on!


Gröna Lund i 7an. Djurgårdshalsduken var på, ofc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0