godmorgon btw

Jag har fört över dom bilder jag vill lägga upp på facebook till en mapp. Eftersom jag inte kan lägga upp själv får jag ta dom på ett usb-minne och göra det hos nån. Det blev 140 bilder. Fuck. Måste nog rensa lite, men det hinner jag inte nu;
nu måste jag sminka mig och ta ett päron.

 

Idag firar jag och Russel 9 månader (WAOOOH) så vi ska ha picknick direkt efter jag slutat och direkt efter han vaknat, han satt nämligen vakt på Vaksala torg hela natten. Hoppas bara vädret håller, det ser lite mulet ut, I don't wanna have regn!

Uppdateringen kommer nog inte bli så mycket mer idag men tar igen det imorgon isåfall!


Kommentarer
frida

Grattis på niomånadersdagen! Hoppas att dagen blev magisk :)



&jag färgade inte ögonbrynen för att jag ville se bra ut. så jag hade nog förväntat mig att det skulle se skitknäppt ut :P

Nu har jag dock börjat vackla. Man må se ut som en vilsen alien, men fan - det är lite coolt ändå!

2010-06-09, 20:06:19
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0