död

12 timmar efter att jag gick till jobbet kommer jag hem. Vad har jag gjort då da?

Jo jag har jobbat, ofc, cyklat nästan hela vägen hem, cyklat tillbaka och sedan cyklat

helt hem. Sedan har jag turbo-duschat och åkt till Gränby och köat med resten av

halva uppsala på den mest välbesökta butiken idag för att sedan åka iväg till Gottsunda

och köpa grillat inför imorgon. Det här var för en timme sen, nu har jag tagit igen mig

genom att ta igen de matcher jag missat idag och äta. Och lämna tillbaka en cykel precis.

 

Berättar mer om min dag strax, ska bara avbocka facebook från check-listan!


Kommentarer
mr K

ÅH!! Fick helt panik när jag såg rubriken, eftersom förra inlägget handlade om att Gustaf var sjuk. Åh mitt hjärta... :(

2010-06-27, 14:14:02
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0