bikini

Har fotat bikinisarna vi köpte, because there was more than one,

men Majan laddar sin nya mp3 just nu och jag får inte ta ut den,

alltså kan jag inte överföra bilderna ikväll, men don't you worry!

Jag har löst det på ett annat sätt: jag har letat bilder på internet!


Bikiniöverdel: H&M, 49:50 :-


Bikiniöverdel: Lindex, 99 :-
Bikiniunderdel: Lindex, 99 :- (hittade ingen bild)

Det är den röda som är den underbara. Gaah. Bilden gör den dock inte rättvisa!

Vi köpte även en brun trekantsbikiniöverdel. Den svarta där uppe köpte vi också
bara överdelen av, har svarta och bruna trosor att matcha med hemma, men den röda
köpte vi hela setet av. LÄNGTAR TILLS JAG FÅR ANVÄNDA!!!!!!! :):):):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0