avslutning och övernattning

Jag måste sova typ nu. Imorgon börjar jag 7:30, jobbar till 13:30, åker hem och tar en powernap och sen ska jag vara tillbaka till jobbet innan 16:00. Varför? Jo, vi har avslutning på fritidset imorgon, fastän vi fortsätter jobba i två-tre veckor till, så imorgon kväll blir det grillning, brännboll med föräldrarna och sedan övernattning. Kommer nog inte hinna skriva så värst mycket, bara den stunden jag är hemma tyvärr, men tar igen det sen! Så att ni vet :)


Den här bikinin ville jag ha förresten. 50 spänn och det fanns skitsnygga lila underdelar som skulle passa perfa. Dock har vi redan massa bikinisar hemma, särskilt efter idag så nej.. Ska göra kollage med alla bikinisar någon gång snart!
Tror vi har runt 10 stycken, dä nice!


Kommentarer
Mo

Re:Haha då är det deal på det :D



Tack jag gör så gott jag kan :) <3 Men det är lite segt när man sitter där och har slut på idéer :(



hahaha njae misstag händer ju hehe men jag har inte skadat mig så himla mycket än så länge :D

Men ja det tycker jag absolut att du ska göra, Longboard är sjuukt nice att ha :D



Åh jag har varit modell idag åt min kompis som skulle ha lite visningar utav sina kläder i tidningen :D sjukt nice blev det :D

2010-06-14, 22:13:35
URL: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0