24 juni

Idag skulle jag ha jobbat ensam i 4½ timme pga ledighet så jag frågade Russel lite på skoj om han ville hjälpa till och jobba och han sa ja seriöst så it was a deal! Så kvart i 7 imorse går han upp med mig för att gå till ett jobb som han inte måste egentligen, hur sjukt snällt????♥

Barnen blev glada och vi åkte till Lyssnaängen där jag badade och undvek att bli i puttad. Det var riktigt härligt, barnen var lugna, det var fint väder, Russel var med och han bjöd mig på Twister. Dock blev det riktigt jobbigt när jag trodde att ett av barnen hade försvunnit, fick lite smått panik men jag hade räknat fel innan så alla barnen var där. Thank god.

Det var sista dagen som vi skulle vara på Flottsund så allt skulle städas och packas in i lådor så stannade till 3 och hjälpte till, sedan cyklade jag hem på Emelies cykel från Sunnersta. Efter många uppförsbackar och en kvart senare då jag nästan var hemma ringer Linn. Jag hade glömt busskorten i min ficka och dom måste ha dom för att komma hem så det var bara att trampa tillbaka igen. Utan mp3, vilket jag hade glömt. Men äh, cykla är härligt! :)


I brist på andra bilder... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0