18 juni

Idag spöregnade det ju och blåste, så när Linn kom till jobbet gick jag hem en snabbis, ramlade och fastnade i klädkammaren bland alla kassar och lådor när jag letade stövlar och bytte ut bikinin jag hade haft med mig till dom istället. Btw, när jag ramlade där i klädkammaren för att få tag på stövlarna, då var jag ganska stolt över att jag fått dom med mig iallafall när mamma drog upp mig, ända tills jag upptäckte att det var fel storlek. Crap.

Halv två slutade jag och då kom Henrik och pappa och hämtade upp mig, dom var ute och övningskörde och handlade så dom körde mig tillbaka till Gottsunda där vi gick in till Ica och letade upp mamma. Jag med klänning och stövlar, kändes faktiskt snyggt! Dock tyckte inte min brorsa samma sak, t.ex. när jag skulle gå och hämta bröd och sa åt honom att följa med sa han nej du har stövlar, men han kom sen ändå. Och inte gick jag 5 meter bakom heller som han sa.
HA! Trotskvinnan is here!


Kommentarer
mr K

Åhhh miss u guys =D

2010-06-19, 10:00:19
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0