13 juni

Halloj! Nu är jag hemma och glad igen, awesome! Det var bara igår som jag var helt totalt keff.
Kvällen spenderades ju som sagt hos Russel med fotboll och sen Sagan om ringen. Alltså vi är
helt fast, så epic!!! Vi sitter och diskuterar Sagan om ringen på tok för ofta, inte okej!!

Just nu känner jag mig äcklig som en gnu. Det var ju sjukt varmt ute när solen lyste,
totally didn't see that coming, det hade ju spöregnat en kvart innan jag skulle hem.
Så nu är jag äcklig men orkar inte duscha för jag har strympbyxor och det känns
jobbigt att ta av haha. Nej vadå lat liksom?


Kommentarer
Mo

haha det är sweet som fan att vara lat :D

Men snyggt gjort med bilden (y) :D

Sitter dock och funderar på vad det är mellan utrymmen på ditt hår till höger på bilden, ser inte ut som hår liksom :P



Re: Hehe det är kul att vara arbetslös så länge pengarna håller :D annars så är det sannerligen långtråkigt.. jao jag tog studenten förra året :) Du också eller? :)



Hmm asså jag skatear inte :P är longboard och snowboard åkare :D

Skate 2 är ett spel till xbox xD



Haha njae stå där och bli blöt är inte mysigt alls :P hade dock inte haft något emot det om jag hade ett paraply.. :D

2010-06-13, 19:26:04
URL: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0