the fantastic four (hahahahha......)

Vet ni vad jag ska göra idag??? Jag ska träffa Louise!!! Inte träffat henne sen Midsommar,
hon har varit på Gotland hela tiden den jäkeln, men idag blir det lek på stan, awesomeness!

Annars har jag och pappa kollat hur stor vår pressening är och kollat om vårt tält är helt
inför imorgon, han tyckte nämligen inte att det lät som en bra idé att åka iväg på festival
där det antagligen kommer regna (peppar peppar) med tält som antagligen inte tål vatten,
så nu ska jag ta med ett annat tält och mina kompisar kommer slåss om vem som ska få
sova med mig hihi! Jag älskar att köpa kompizar höhö. Ha en bra dag you guys!

Lollo D och jag på väg till skiva i början av juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0