så kan man också spendera en natt i sängen

DRYGASTE NATTEN JAG VART MED OM!! Eller nej, okej, verkligen inte,
jag har haft sjuukt mycket värre, men drygaste natten på ett tag iallafall!

Först låg jag vaken i 1½ timme och försökte bli trött, sen när jag äntligen
blev det började min hals retas varje gång jag var på väg, eller lyckades,
somna, alltså började jag hosta då så jag vaknade varenda gång. MORR.
Först efter ytterligare 1½ timme orkade jag gå upp och ta hostmedicin
och då funkade den faktiskt, då lyckades jag somna, så himla sköönt!!

Men ja, nu är jag fortfarande sjuk utan tecken på förbättring. Och jag vet
att det handlar jättemycket om min sjuka nu och det är nog inte alls kul
för er men jag villvillvill bli frisk tills yran, vill inte åka iväg sjuk dit!!! :(

Plus att jag inte har fått min lön ännu. Jaha. Förde över från mitt
sparkonto men kommer inte bli lika skönt att shoppa då känns det som.

gosekatten!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0