några av dessa och jag är mer än nöjd

Gah vad seg jag är! Jag och Russel låg ute i nån timme i solen och läste innan vi gick ner och spelade lite Mario Kart med Henrik. Sen Russel åkte ner på stan har jag suttit vid tv:n och datorn, produktivt! Men sitter i stort sett aldrig vid tv:n längre så det förtjänade jag väl. Och tur det. Blir så himla rastlös framför tv:n och vill äta typ non stop. Not cool dudes.

Ikväll har jag bestämt mig för att tränga på Dilan hemma hos Elsa. När Elsa ringde sa hon att jag skulle ta med mig filmer med snygga killar i. Jaaha, det är en sån kväll. Jag valde verkligen rätt, niihice! :D




Kommentarer
Mo

Re:Hehe nää blev ingen film.. slutade med att jag somnade i soffan :(

2010-07-19, 18:16:45
URL: http://coupdetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0