framfickan

Åh, vad härligt det var att få träffa Malin och Paula igen!! :) Vi utförde lite ärenden på stan (visste ni förresten att ett dagen-efter-piller kostar 160 spänn? Ett enda! SJUUUUUUUKT, rena rama rånet!!) sedan satte vi oss på Framfickan i några timmar med varsin öl/vinglas och tog igen allt vi missat de senaste veckorna. Till slut bestämde vi träff med Russel på donken och där avnjöts det cheeseburgare innan det var dags att cykla hem. Det märks att jag varit borta i ett varmt land när jag inte har några varma kläder med mig, liksom inte alls. Att cykla hem i tunn långärmad tröja och jeansshorts funkar liksom inte, särksilt inte när man är sjuk. Min hostning tar död på mig nu och jag dricker vatten en gång i minuten för att försöka låta bli att hosta. Inte funkar hostmedicinen heller..  Morrrrrr.....



Paula

Malin

Paulas mästerverk

Malin och Paula at the donken


Kommentarer
mr K

Alltså Manneli! VARMT VATTEN, HONUNG OCH CITRON. Drick några koppar av det, och det kommer bli bättre.

2010-07-15, 14:06:34
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0