:)

ALLTSÅ VA?????? Jag sitter HELT FREDLIGT och skriver ett snällt mail till min storasyster då det dyker upp en harkrank på skärmen, 1 dm från mig!! Den var hur stor som helst också! Sprang upp i panik och nu när jag vågade mig tillbaka är den borta.... Åhh, sitter typ en meter från datorn, vågar inte sitta nära ifall det händer igen haha.

Det var megamysigt att träffa Louise igen, himla kul att vi är alla fyra nu! :) Vi satte oss på Årummet och jag åt en fetaost-macka som jag fortfarande är tokmätt efter.. Sen gick vi och handlade lite saker inför morgondagen: Resorb, vattenpistoler, myggmedel och starwars-plåster(!!!!!!!). Det här kommer bli nice, riktigt jäkla nice!

Paula, Malin, Elsa (ignorera henne, the outsider (haha skoja, förlåt elsa), jag, Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0