20 juli

Jag har suttit och fixat iordning för ett kollage, men nu råkade jag spara mer än hälften av alla bilder på ett annat ställe, orkar inte leta upp var nu, ska istället sova så det kommer imorgon lov3rzzzz!

Ikväll ska jag förövrigt skriva dagbok igen, första gången på över tre månader, min dagbok tog nämligen slut och har inte orkat fixa ny hehe. Lite har jag skrivit på datorn iallafall men aa, det här kommer bli ovant!

Imorgon har jag nada idea vad jag ska göra än så länge men we'll see! Hörs som vanligt mer då!
Hur många tror jag kommer drömma om Norman Reedus btw..? (och självklart Russel!!)


Bilder vill inte läggas upp nu. Har kanske lagt upp för många tidigare ikväll hehe?
Men alltså, ingen "godnattbild"-för-att-få-anledning-att-lägga-upp-egobild inatt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0