there's a fine line

Ahhhh, börjar jag bli lite mental.....?

Idag har jag haft fullt minne på mobilen, så varje gång jag fått sms har jag tagit bort det när jag har läst klart. När jag satt och kollade på tv för nån timme sen hade jag en katt att klappa, massa sms att svara på och ett program jag ville se så jag var ganska distraherad, you know the deal?

Nu hade jag ett minne av att Paula skrivit "Ni kan komma till mig halv åtta på torsdag :)". Jag kom inte ihåg exakt vad det stod men jag hade en bild av det, så det var bara att smsa Paula och fråga. Hon svarade att hon inte alls hade skickat ett sms. Hhahaha ofta jag inbillat mig det???? Börjar jag få svårt att skilja på verkligheten nu?? Jag drömde till exempel att Louise färgat håret blont igen och var inte säker på om det stämde eller inte när jag vaknade. Plus att när jag fått sms när jag sovit de senaste dagarna har jag halvdrömt att jag läst dom och sedan tror jag att dom har skrivit det jag såg i drömmen, när jag i själva verket inte ens har öppnat dom.

Nej, det här börjar bli farligt haha.. Enough med inbillningarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0