te/té/thé?

Elsa ringde när jag var på väg hem idag
(förfrös mina händer den korta stunden jag var utan vantar).
Hon åker tillbaka till Spanien imorgonbitti, amagad, jag trodde det var om typ 1-2 veckor!

Jag ska till henne lite snabbt ikväll och dricka te eller så. Eller okej. Dricka vanligt hederligt kallt gott vatten antagligen. Ni vet när man har på tok för utspädd saft så det blir tokäckligt? Så smakar té, bara att det är varmt också. Usch. Dock är det väldigt mysigt att dricka thé, själva grejen liksom!
Och är det någon som vet den exakta stavningen??? Jag chansar och kör på alla alternativ jag kommer på, så får jag iallafall ett rätt förhoppningsvis.

Elsa och jag hos Jennifer för té-drickning i 2:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0