roadtrip + match

Idag gick jag, Majan och Kicki på stan i en timme ungefär innan jag blev tvungen att dra, men jag och Majan hann shoppa loss en hel del på den enda affären vi var inne på: Monki. 75% rea, NIHIIICE. Visar er lite senare prååmiz!

Vid 1 körde Malin mig, Paula, Louise och Ludwig till Örbyhus där vi såg på Russels match. Ganska random sådär att åka i 50 min för att se en innebandy-match, men det var ROADTRIP FFS. Matchen vann SAIK med 3-0 mot TÖFF, woho! Dock kommer jag nog aldrig förstå mig på vissa föräldrar, som han framför oss. Satt och skrek instruktioner hela matchen, helt seriöst, det gick inte en minut utan att man hörde hans ljuva (i wish...) stämma. När SAIK tog ledningen blev han argare och argare och när en av SAIK:s spelare föll på plan ropade han "Bra, där kan du ligga kvar!" Liksom kom igen, du ska vara vuxen? Oerhört moget.

Kommentarer
99

pure awesomeness!



jag tror nog att det var jag som ramlade då, hehe :P

2010-01-23, 23:15:27
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24, 01:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0