re är vi allihopa tydligen

Jag tror jag har kommit på varför jag gillar sällskaps-spel så mycket. JAG ÄR GRYM PÅ DET!!
Jag och Keela var obesegrade igår. Jag räknar bort sista gången då Russel och Erik vann för då fuskade dom, vilket kom fram senare. Those bastard, may they be cursed! :o:o
Det var en mycket trevlig afton som avslutades med Mysteriet på Greveholm. Lite sent för det nu kanske, men ja. Varför inte liksom?

Russel har äntligen kommit iväg hehe. Nej men han failade med bussarna sjukt mycket. Hans buss från stan går kvart i och kvart över och bussen som gick prick missade han och kommer tillbaka. Bussen som gick halv missade han också och går för att ta 8. Istället hoppar han på 11 som inte stannar vid stationen och vilket nog kommer göra att han missar sin buss från stan. Suck. Antingen får han hoppa av eller kuta, återstår att se.

Nu smsade han och sa att han hoppade av vid Akademiska södra. Vilket var helt jätteonödigt för om 11 ens kör till Akademiska södra så kör den ju hela vägen till Centralstationen. SUCK.

(Eftersom jag tillägnade ett re-inlägg bara till mig på hans request så får jag faktiskt göra ett re-inlägg om honom. Tycker jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0