nu fortsätter det igen...

Åh, jag vill inte att alla ska falla tillbaka in i mönster igen.

Att folk ska plugga, jobba och vara allmänt aktiva på dagarna.

Jag vill inte sitta hemma medan alla är upptagna. Jag måste också komma igång med lite aktiviteter.

Imorse var det riktigt svårt att gå upp. Ångesten över att nu börjar skolan för många och att jag bara ligger hemma och gör nada var stor och den sitter kvar. Får dåligt samvete så fort jag inte gör minsta lilla grej, som att lämna in lappen till arbetsförmedlingen, men det ska jag och Majan fixa imorgon.

Jag vill inte bara sitta hemma, men vet samtidigt inte vad jag vill göra och jobbletandet går inte direkt framåt.

Det känns som om jag också haft ett jullov precis som alla andra och då kunde jag göra absolut ingenting utan att må dåligt över det, samtidigt som jag inte behövde göra absolut ingenting för alla andra var lediga.
And now what?


Kommentarer
elsa

INTE JAG HELLER!! Det har gått två dagar nu och båda dagarna har jag sovit alldeles för länge och sen när jag äntligen kommit upp somnar jag om igen och vaknar när hela dan är över, och ändå kan jag sova på natten? What's up with that? Antagligen är det för att jag inte har något alls att göra och att gå upp till på hela dagen så då kan jag lika gärna sova (tänker mitt undermedvetna) Måste verkligen få lite rutiner!! men hur? vad? jag är i en megastor stad men det känns liksom inte som att jag har så himla stora förutsättningar.. oh man

2010-01-14, 14:05:03
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0