möjligt att jag blir bambi på hal is

För några kvällar sedan kom våra grannar och fick våra gamla skridsko-hjälmar eftersom vi inte behövde dom längre. Trodde vi. Ikväll fick jag och pappa gå över och be att få låna en tillbaka. Imorgon ska jag nämligen, på första dagen på mitt jobb, åka skridskor, damdamdam! Och jag måste självklart ha hjälm så nu har jag hittat en som passar och med mössa under ser jag bara helt totally fuglylovely ut, men tror inte direkt barnen bryr sig. Fast hur kommer det sig att dom säkert kommer vara 20 000 x sötare i sina hjälmar?

Jo Anneli, för barn är barn och barn är alltid söta. Förutom när dom är taskiga och läskiga.

Jag hoppas jag inte kommer vara sämre på skridskor än vad dom är hehe!

Sjukt het när det vankades skridskor i 1:an, lolol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0