min vår:

Okej, jag måste få lite struktur och få känna mig duktig.

Så här ska jag få min min vår att se ut:

• Antagligen läsa Muntlig kommunikation en gång i veckan

• Vara volontär på Uppsala Katthem nån gång i veckan

• Träna/simma en gång i veckan

• Ta körkort innan sommaren

• Fortsätta leta jobb

• Börja leta lägenhet för att flytta hemifrån om jag får fast jobb

• Planera en resa som varar längre än tre veckor för att se om jag kan bo utomlands

• Kolla upp volontär-arbete utomlands



Okej, det låter helt okej...
Körkort får jag fokusera på så att jag verkligen får nånting gjort, skulle kännas bra.
Jobb får jag väl ligga i ännu mer och ja, att flytta hemifrån vore riktigt skönt.
Känns lite bättre nu, men ångesten sitter kvar. Det är dagarna nu jag har ångest inför. Innan jag kommer igång med allting och kanske fastnar i ett mönster hemma, men ja, får se till så att det hålls bara, wish me luck :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0