kurs+fika

Ledsen att jag varit försvunnen, men jag har varit upptagen hela dagen och precis kommit hem, lovar att jag sprang direkt till datorn hhehe!

Det var första dagen för min nya kurs, Muntlig kommunikation. Jag hade ju inte tänkt fortsätta med den, men den verkade intressant! Även väldigt bra och kul att få träna på att hålla lite tal och så. Läskigt, men kul faktiskt.

Om det krockar med jobbet någon gång kommer jag välja jobbet framför, men jag kör på så länge det funkar och det kan nog bli riktigt bra! :)))) Jag kör ba!

Dilan går på samma kurs med mig, så himla kul att ha någon man redan känner så man slipper sitta där helt off och ba ehhehe........hej.....fniss..... Och nu kommer vi träffas oftare också, me like a lot!

Haha jag, Dilan, Sofie och Erika i mitten av 1:an

Efter kursen var det fika som gällde med Paula, Kim och Douglas. Jag valde vänligt men bestämt Café Årummet och tog min efterlängtade kladdkaka (som tydligen var en brownie, rättade han i kassan mig, men för mig kommer det alltid vara en kladdkaka).
Det var sjukt gott och jag och Paula hetsåt i början, jag min beloved kladdkaka och Paula sin morotskaka, tills vi blev proppmätta. Jag har fortfarande inget aptit, men maten kallar och ja, vad ska man göra? Middag måste man ju ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0