kendra show + monopol

Mina fingrar bränner för att dom är så kalla.
Och då var jag ändå bara utan vantar i ungefär en halv minut. Ouch.

Jag har precis kommit hem ifrån en kväll med Kendra Show, Monopol
och kakor hemma hos Louise, massa trevligt var det,
fastän första varvet på Monopol verkligen gick sämst för mig.
Jag fick låga slag med tärningarna, jag kom på allas gator som dom hade köpt precis innan, jag kunde inte köpa någon gata själv, jag kom i fängelse och till råga på allt går mina 4000:- jag fick när jag klarat varvet till "Betala inkomstavgift 4000:- " eller vad bajs det nu var. Liksom come ooon, vad är dealen med det???
Men sen gick det bättre, yeey! Jag vet faktiskt inte vem som vann, vi spelade inte klart, men Paula hade nog mest pengar, lucky bastard! :o

Paulas cashflow som syns väldigt dåligt

Jag och Louise var ledsna när Paula fick sitt cashflow
(se bild ovan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0